Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší v Kyjově
Maleňák, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové, nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Lávka přemosťuje železniční trať v Kyjově. Budou vypracovány dvě varianty řešení nosné konstrukce. Výsledná varianta bude podrobně zpracována. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 35 m a šířkou 3 m. Nosnou konstrukci tvoří dva obloukové, hlavní nosníky, které jsou spojené s mostovkou pomocí závěsů. Stabilita konstrukce je zajištěna podélným ztužením pod mostovkou a mezi oblouky. Posudky konstrukce byly prováděny dle platných norem.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Lávka pro pěší
Blaška, Jan ; Straka, Bohumil (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je dřevěná lávka pro pěší a cyklisty přes řeku Desnou v obci Loučná nad Desnou. Délka lávky je 30 m, šířka 3 m a výška je proměnná od 4 do 5 m. Lávka je zastřešená se sklonem střechy 20° v příčném směru a v podélném směru zaujímá tvar oblouku. Krytina je trapézový plech. Konstrukce je prostorová příhradová konstrukce vytvořená spojením dvou hlavním příhradových nosníků krokvemi, příčníky a ztužidly. Příhradovou konstrukci tvoří rovný spodní pás, zakřivený horní pás a diagonály. Na čelech lávky jsou ocelové ztužující rámy. Materiál konstrukce je převážně lepené lamelové dřevo, dále rostlé dřevo a ocel. Ocel je použita pro spojovací prostředky a pro ztužující rámy na čelech lávky.
Statická analýza lávky pro pěší
Holada, Jiří ; Kala, Jiří (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickou analýzou a sestavením výpočtového modelu visutého mostu pro pěší a cyklisty přes řeku Sázavu v obci Zbořený Kostelec. Model je vytvořen podle skutečné podoby stavby. Délka lávky je 135 m a šířka 4 m. Výpočet sestavení výpočtového modelu je provedeno v programu ANSYS free Student Software.
Static and dynamic footbridge analysis
Jankovičová, Soňa ; Lang, Rostislav (oponent) ; Martinásek, Josef (vedoucí práce)
The subject of this diploma thesis is static and dynamic analysis of the load-bearing steel structure of footbridge with reinforced concrete bridge deck, standing over the Morava river. Bridge was designed as a solid ribbed arch, so it consists of a pair truss beams, strengthen by two steel arches with suspenders. There were created two different models, one in program SCIA Engineer, where the individual elements were designed as spatial bars. In the second model, they were created as surface elements. For such model, it was more appropriate to use ANSYS Mechanical APDL program. The load and selected combinations are calculated manually according to valid national standardization documents. Furthermore, this thesis contains manual calculations of stress. The results are compared with computing programs to determine the correct functioning of the models. In the next part, the work is devoted to static and dynamic analysis, where it compares the results of the mentioned two model situations.
Statická analýza lávky pro pěší
Holada, Jiří ; Kala, Jiří (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickou analýzou a sestavením výpočtového modelu visutého mostu pro pěší a cyklisty přes řeku Sázavu v obci Zbořený Kostelec. Model je vytvořen podle skutečné podoby stavby. Délka lávky je 135 m a šířka 4 m. Výpočet sestavení výpočtového modelu je provedeno v programu ANSYS free Student Software.
Lávka pro pěší
Blaška, Jan ; Straka, Bohumil (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je dřevěná lávka pro pěší a cyklisty přes řeku Desnou v obci Loučná nad Desnou. Délka lávky je 30 m, šířka 3 m a výška je proměnná od 4 do 5 m. Lávka je zastřešená se sklonem střechy 20° v příčném směru a v podélném směru zaujímá tvar oblouku. Krytina je trapézový plech. Konstrukce je prostorová příhradová konstrukce vytvořená spojením dvou hlavním příhradových nosníků krokvemi, příčníky a ztužidly. Příhradovou konstrukci tvoří rovný spodní pás, zakřivený horní pás a diagonály. Na čelech lávky jsou ocelové ztužující rámy. Materiál konstrukce je převážně lepené lamelové dřevo, dále rostlé dřevo a ocel. Ocel je použita pro spojovací prostředky a pro ztužující rámy na čelech lávky.
Lávka pro pěší v Kyjově
Maleňák, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové, nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Lávka přemosťuje železniční trať v Kyjově. Budou vypracovány dvě varianty řešení nosné konstrukce. Výsledná varianta bude podrobně zpracována. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 35 m a šířkou 3 m. Nosnou konstrukci tvoří dva obloukové, hlavní nosníky, které jsou spojené s mostovkou pomocí závěsů. Stabilita konstrukce je zajištěna podélným ztužením pod mostovkou a mezi oblouky. Posudky konstrukce byly prováděny dle platných norem.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.